man down

Mitt liv ändrade skepnad så snabbt att jag knappt hängde med. Jag gick från att vara en arbetslös nattuggla till att behöva ställa klockan på 05:någonting för att hinna till jobbet, och även om det bara har gått några dagar är jag helt slut. Det är inget drömjobb och jag är så pass lat att jag, till viss del, trivdes med att gå hemma, men det känns givetvis skönt att känna att man bidrar med någonting. Dessutom är pengarna en stor drivkraft - så klart!
NU är det dock helg och jag ska umgås väldigt mycket med min säng, även om jag motvilligt (skojar bara med er, sötnosar) lämnar lite plats till min flickvän, några vänner och ett dop. Det känns välbehövligt, både att sova och att få umgås, och jag har inga problem med att minnas varför jag älskade helger så mycket förut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är ju för söta!

2011-05-06 @ 20:31:54
Postat av: Helene

Jag tycker synd om dig som behöver gå upp så himla tidigt på vardagarna, men jag är jättestolt över dig älskling för att du arbetar :) Nu ska vi njuta av helgen tillsammans du och jag, och det fina vädret! Du är bäst <3

2011-05-07 @ 15:58:40
URL: http://djhelene.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- rolig bild!

2011-05-09 @ 16:47:12
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0