Super Mario och SuperNina

Vi gick till apoteket för att hämta ut medicin till mig, och när vi var hemma igen såg vi att Helene att fått en avi - så då var det bara att vända i dörren och traska iväg igen; denna gång till posten. Med andra ord har det blivit mycket promenerade idag. Dock är det en positiv sak - då det har blivit ännu mer nördande framför Helenes nya Wii. Även om jag dör hela tiden måste jag säga att jag har fastnat för Super Mario. Som tur var har min älskling en stor dos av tålamod, och lätt för att berömma. Tålamodet är bra för hennes skull och berömmet för mitt; alla som känner mig vet att jag har lätt att slänga saker i väggen, och jag lugnar faktiskt ner mig när hon tappert försöker intala mig att jag är duktig ändå. Trots dödsfallen.




Kommentarer
Postat av: Alexandra

vad fina ögon du har :D

2011-03-08 @ 04:28:17
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0