pusselbit

Igår: Heldag med bästis - Örebro, äta på La Baguette, gosa med hennes plutta, spela Wii, prata, skratta, sova.
Idag: Heldag med bästis - solning på balkongen, gosa med hennes plutta, gosa lite mer mer och mer, prata, skratta, gå hem. Kan också tillägga att denna dag nog inte kunde ha börjat på ett bättre sätt. Anledning 1: Jag var hemma hos Jossan. Anledning 2: Det första jag gjorde imorse var att ta upp Alicia ur hennes säng och pussa på henne.

Kortfattat: Underbar dag/kväll/natt/dag/kväll. Min bästa vän är bäst i världen och min guddotter är mysigast i världen. Lucky me!

Vackra Jossan med vackra Alicia


Kommentarer
Postat av: Helene

sv: snyggare än han i alla fall ;) haha!



låter himla mysigt med Alicia och Jossan, och jag längtar till helgen då jag också får träffa dom :D

2011-03-17 @ 03:47:23
URL: http://djhelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0