mörkrädd

Igår spenderade jag kvällen och natten hemma hos bästa vännen. Jag har ingen aning om hur klockan kan gå så vansinnigt fort varje gång jag är där, men helt plötsligt var klockan fyra på natten och det var dags för mig att gå hem. Även fast jag pratade med Helene i telefon samtidigt som jag gick så höll jag på att kissa ner mig eftersom det var kolsvart överallt. Jag, som till och med är rädd när det är släckt här hemma, hatar verkligen mörkret. Hur som helst så var det en trevlig kväll/natt och jag kom lyckligtvis hem helskinnad.

 

 

Idag har jag läst (fick två böcker av mami igår) och ätit. Det kan säkert låta som om det var en väldigt tråkig dag och även om jag hade planerat någonting helt annat egentligen så tycker jag faktiskt om att bara sitta för mig själv och läsa. Jag har alltid älskat att hoppa in i en värld som inte är min egen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0