"mina fina" säger Nina

Jag har spenderat dagen med min älskling eftersom hon följde med mig hem efter krogen inatt. Just nu ligger hon i sängen och spelar DS + pratar med min katt.
Helene: Nu ska jag och Mirre spela.
Jag: Mhm
Helene: Visst Mirre?
(Mirre sover..)
Helene: Ja vad bra!

Mina två älsklingar.


Nog för att jag alltid pratar med min katt, men det är ändå mycket underhållande att höra när någon annan gör det!
På tal om annat: idag har vi promenerat, hälsat på hos Jossan, ätit, pysslat och myst. En bra och lugn lördag alltså. Och morgondagen blir nog ungefär likadan.



Kommentarer
Postat av: Jen

Mys <3

2011-03-20 @ 00:57:51
Postat av: Anonym

- awh vad gulligt!

2011-03-20 @ 19:37:24
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Helene

haha men om Murris inte kan svara så får jag göra det åt honom :D han är himla söt måste jag säga!

2011-03-24 @ 22:46:26
URL: http://djhelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0