lovelove

Igår när jag satt i Örebro och väntade på att tåget skulle rulla vidare fick jag ett sms som gjorde att jag log resten av resans gång. Lilla pluttan hade tydligen skrattat för första gången, och flera gånger dessutom. Jag längtar verkligen tills jag får höra det själv också!
Nu ligger jag i Helenes säng. Eftersom hon är sjuk och jag är allmänt hängig så har vi bara tagit det lugnt idag. Imorgon ska jag dock tvinga (!) med henne ut på en promenad - även om det innebär att jag måste släpa henne i öronen hela vägen. Hon är för övrigt på toa, så jag tar chansen att leta igenom hennes bilder för att ha några fina att ladda upp här :D



Bild 1: Liten Helene
Bild 2: Jag och älskling
Bild 3: Våra ringar (bild tagen av Helene, så klart!)
Bild 4: Mitt hjärta när hon hade långt hår

Kommentarer
Postat av: Alexandra

fina bilder :D

2011-03-06 @ 16:31:19
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Danielkl.com

Länge sen du uppdaterade! ^^ =P

2011-03-07 @ 13:52:49
URL: http://danielkl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0