I wish..

Det hade varit trevligt om man hade fötts med samma styrka och motivation som till exempel Barack Obama eller Albert Einstein. Nästan lika trevligt hade det varit om man hade fått samma utseende som Angelina Jolie, Megan Fox eller möjligtvis Sophia Bush. Eller varför inte Tyra Banks kropp, ansikte och hudfärg?!
Jag har nämligen spenderat dagen med att försöka komma fram till vad jag vill göra med mitt liv. Och det har inte gått särskilt bra. MEN jag ger upp inte upp hoppet, för någonting ska jag minsann bli! Det där med utseendet vore bara en extra bonus.



Kommentarer
Postat av: frida

angelina jolie är så sjukt sexig. hennes utseende skulle jag inte heller säga nej till!!

2011-03-12 @ 20:08:31
URL: http://fridaai.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag är säker på att du kommer bli något stort.

2011-03-13 @ 14:34:08
Postat av: Milla H.

Skulle jag se ut som Angelina så skulle jag absolut inte klaga hahah! :D



- Ja, det borde man verkligen! :D

2011-04-01 @ 17:09:44
URL: http://millaforsshelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0