honey I'm home

Jag gick upp för en timme sedan för att hinna äta en ordentlig frukost och städa innan jag åker iväg. Idag ska jag hem till min älskling för att spendera en obestämd tid där. Kan också upplysa er om att det ser ut som om jag har kissat ner hela min säng. Inatt kom jag nämligen på den briljanta (?) idén att jag skulle ta med soppan till sängen, så att jag kunde ligga ner och läsa - samtidigt som jag surplade i mig soppa. Det fungerade inte särskilt bra, som ni kanske förstår.. Jag undrar nästan om min hjärna stängs ner under korta perioder eftersom jag gör så extremt ogenomtänkta saker ibland.



Kommentarer
Postat av: enblom

HAHA KLANT <3

2011-03-04 @ 12:12:11
Postat av: Jentan

Snyggo! Och ja, men jag kan trösta dig med att jag hade ner ett vattenglas på min datorn häromnatten... inte så genomtänkt det heller.

2011-03-04 @ 12:55:42
Postat av: joss

du är såå snygg!

2011-03-05 @ 15:18:45
Postat av: Danielkl.com

Haha, då vet jag att jag inte ska prova att äta soppa i sängen! ^^

2011-03-05 @ 23:36:15
URL: http://danielkl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0