Fixa och dona

Idag har jag minsann varit händig då hela dagen har spenderats med att hamra, skruva, spika och mäta. Det har faktiskt varit roligt att ha någonting att göra, dels för att jag hatar att bara gå hemma och dels för att jag inte hunnit tänka på att jag är så trött. Jag somnade klockan 6 imorse och gick upp 4,5 timmar senare så nu, när jag slappnar av, känner jag mig helt död.

Egentligen känner jag mig sur idag, då jag prövade hur min lilla teori fungerade i praktiken. Och jag hade hoppats på ett misslyckande. Men nu står det ganska klart - om jag inte envist hör av mig hela tiden tappas kontakten och det blir inga "möten". Dock ska jag försöka att fokusera på det roliga som händer denna vecka, snart gå och lägga mig - och förhoppningsvis glömma allting om sura miner och besvikelser!

Hittade denna, mycket nya, bild på mami&mig!


Kommentarer
Postat av: Danielkl.com

Oj, du fick inte mycket sömn! =O Hoppas du får bättre sömn i natt! =)

2011-03-28 @ 23:13:45
URL: http://danielkl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0