Earth hour!

Imorse när jag gick ner såg jag att mamma köpt en liten överraskning bestående av en tidning (Illustrerad vetenskap) och en stor påse full med naturgodis! Dagen har alltså bestått av att läsning och ätning. Två perfekta sysselsättningar med andra ord, så thanks mami; du vet vad jag vill ha!!

 

Just nu sitter jag i mörkret och skriver, eftersom det är Earth Hour. Helt mörkt är det dock inte, eftersom jag har tänt massa levande ljus. Tycker att Earth Hour är ett fint påfund och jag hoppas att det är många som har släckt sina lampor vid det här laget. Det är trots allt bara en enda timme, och jag tycker att det är viktigt att visa respekt gentemot den planet som vi bor på. Så heja E.H (lät lite coolt att ge det ett smeknamn sådär..)!

Kommentarer
Postat av: Danielkl.com

Åhå, naturgodis som är så gott! =D

2011-03-26 @ 21:54:50
URL: http://danielkl.com
Postat av: Helene

Mysigt med Earth Hour och levande ljus, önskar att jag hade varit med dig då <3

2011-03-27 @ 23:27:21
URL: http://djhelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0