Thank God it's friday!

 

Jag höll på att kissa på mig när jag gick hem för ungefär en timme sedan. Helt och hållet Amandas fel vill jag påpeka! Hon fick mig att se på den vidriga filmen Tortured, och jag som inte klarar av sådana filmer mådde lite halvtaskigt resten av kvällen. Som tur var är jag i alla fall hemma nu, efter en tre timmar lång promenad (egentligen: tjugo minuter, men det kändes minsann som tre timmar!).

Om man bortser från filmen hade jag en superbra kväll! Vi brände kalorier när vi spelade Just Dance på Amandas Wii och åt upp dom igen i form av småpizzor och toast! När jag kom hem fanns det en hel drös av fikabröd på bordet - så det kan nog vara så att jag fick i mig några (läs: miljontals) till kalorier även på hemmaplan. Men är det fredag så är det!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag hatar också sådana filmer. Jag hatar tortyr och skräck, hehe.

- Ja, kladdkaka är så himla gott!

2011-02-19 @ 13:39:30
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/
Postat av: enblom

HEEHEHEHEHE!! Andra filmen var ju iallafall bra ;) Mysigt att ha dig hos mig hihi. <3

2011-02-20 @ 14:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0