sweet dreams

I lördags gick jag hem till en nybliven 20-åring, som bjöd på fantastiskt god mat och massor av godsaker till efterrätt. Det blev en trevlig kväll, med trevliga människor och jag hoppas att födelsedagsbarnet var lika nöjd med kvällen som jag själv var.

I skrivande stund lyssnar jag på min flickvän som sjunger och spelar gitarr. Och aldrig slutar jag ju fascineras. På tal om min flickvän så låg hon och min kissekatt med huvudena tätt emot varandra inatt när jag skulle lägga mig. De sov så djupt att ingen av dom märkte att jag tassade omkring i rummet, tills jag beordrade Helene att gå och borsta tänderna det vill säga.
Nu önskar jag att jag inte ätit upp naturgodiset och min B&J, så att jag hade haft kvar dom. Men, det får bli lite pinnglass istället. Förmodligen överlever jag nog ändå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh va bra att ni hade roligt! så himla glad för att ni kom <3

2011-02-15 @ 13:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0