måndag måndag måndag

Jag kom precis in efter en promenad. Konstigt nog frös jag inte ett dugg, men på något sätt känns det som om -7 grader är rena sommarvädret. I alla fall när det var ungefär 13 grader kallare igår vid den här tiden.
Jag gillar kvälls/nattpromenader. Det är det bästa sättet att rensa tankarna på, och att byta ut all smutsig luft mot en nyare och fräschare. Sedan är det givetvis roligare om man har någon med sig - men det är inte alltid man har sådan tur.

Imorgon ska jag vara vuxnare än jag är i vanliga fall. Om jag ens är vuxen någon gång? Hur som helst ska jag handla inför onsdagen då min släkt kommer hit och firar mig, sedan ska jag tvätta (något som jag redan har panik över), betala en tråkig faktura och ringa lite samtal. Som tur var ska jag träffa en eller två kompisar också, så det blir nog en bra dag. Trots allt det vuxna.

Bild från när jag gick i sexan eller sjuan och trodde att det var fint att inte ha några ögonbryn!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken stor skillnad på den bilden och den du har där uppe! :P

2011-02-22 @ 14:01:07
Postat av: Danielkl.com

Promenader är härligt! =)

2011-02-22 @ 16:40:29
URL: http://danielkl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0