föralltid förevigt

Isigt iskallt är det ute just nu. 19.8 minusgrader var det den senaste gången jag tittade. Och som min bästa vän sa idag: "Nästa månad ska ju vara en vårmånad". Jo visst, säger jag bara, vädret hänger tydligen inte med alls i svängarna.

Idag har jag i alla fall varit hemma hos bästis. Det var meningen att vi skulle ses i ungefär en timme, men jag råkade visst stanna kvar i över fem timmar. Det är lätt hänt när båda våra munnar går i ett och när hennes dotter är omöjlig att tröttna på. Under den sista timmen jag var där somnade jag i deras fotölj med lilla Alicia sovandes på magen. Hennes tunga ögonlock smittade av sig på mig, även om jag försökte att hålla ögonen öppna.

Väldigt gammal bild på mig och best friend.
Här hade vi precis kommit till hem till mig efter att ha badat i fotbollsplanens vattenspridare!


Kommentarer
Postat av: @ Heddez

fin blogg

2011-02-20 @ 12:05:36
URL: http://heddez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0