20 år om mindre än 20 minuter!

Idag är det min sista dag som tonåring, som en av mina släktingar påpekade idag. Från och med imorgon är jag officiellt vuxen. Även om jag alltid kommer att vara som ett barn i sinnet - på gott och ont. Hur som helst blev jag firad lite i förskott av faster+hennes man, kusin och bästa vän. Jag bjöd på mat och fika, och fick ta emot fina presenter. Av släktingarna blev det pengar och av bästisen blev det tre stycken paket: ett nödvändigt, ett fint och ett som var bland det bästa jag någonsin har fått. Och som vanligt när det har med henne att göra så började jag att gråta. Hon får mig alltid att bli känslosam, så hon får skylla sig själv när jag alltid börjar grina!
Jag får ju inte glömma att säga att Alicia var med idag också. Finaste ungen i världshistorien!

Den äldsta bilden jag har på oss!


Kommentarer
Postat av: Evelina

ännu ett grattis på 20årsdagen fina du. STOR kram från göteborg!

2011-02-24 @ 13:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0