Ain't no sunshine when she's gone

Igår vaknade jag upp och var dunderförkyld och idag har jag suttit hela dagen, med ihållande hosta och feber, i en lektionssal för att skriva högskoleprovet. Jag vågar nog inte påstå att det skulle ha gått bra om jag var frisk men jag är dock säker på att det i alla fall hade gått bättre. Att jag inte ens har någon prestationsångest vittnar om att jag mår ganska värdelöst för tillfället, men som tur var så såg jag denna skrivning som ett test; ett test som jag får betydligt bättre resultat på i höst.
Nu ska jag lägga mig med hopp om att jag mår bättre imorgon. Jag ska (!) i alla fall till min älskling, hur än jag mår när jag vaknar. Det var över en vecka sedan vi sågs sist och jag har saknat henne varenda sekund.

Bjuder på en liten Nina (tagen i Spanien x antal år sedan):

Kommentarer
Postat av: Helene

åh idag kommer du till mig :D jag saknar dig också!!

jag är helt lycklig för att jag vet vart du sitter på bilden :D men om det är x antar år sedan så satt jag inte bredvid dig va? <3

2011-04-03 @ 12:20:31
URL: http://djhelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0