Påskmat, naturgodis och världens bästa vänner

Helgen som gått nådde högt över mina förväntningar. Inte bara för att det har bjudits på mycket mat och godsaker, utan främst för att jag har fått träffa alla (!) mina bästa vänner under de här dagarna. Den enda person som saknades var min flickvän, men eftersom hon haft det bra på annat håll känns det inte lika jobbigt att hon inte var närvarande. På fredagen bjöds det på tacos och tjejmys hemma hos fröken Göteborg som tillfälligt var tillbaka i Örebro län. Alla mina bästa Mediebrudar var där plus min bästa vän och min fina guddotter. Och på lördagen var det förfest med Medietjejerna och sedan en lyckad utgång. Så, åter igen, helgen som gått har varit extraordinär!

Det är inte så konstigt att jag är världens stoltaste gudmor :D

Kommentarer
Postat av: Jennie

<3 ^^

2011-04-25 @ 22:10:11
Postat av: ida,

jag tänker på dig, ofta.

2011-04-27 @ 15:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0